onsdag 4 maj 2011

Vernisage nu på fredag!


Hallå mina damer och herrar, bröder och systrar, vänner och grannar,vibrationer i medvetandet på den ända sanna guden, Kärleken.

På fredag mellan kl 18 - 21.30 har jag vernissage på India Däck i Lund. Där kommer jag att bjuda på vin för det är nämligen så att jag på denna aftonäven fyller år, ett år närmre döden, vill säga och det skall ju firas genom att leva livet till fullo. Så jag tänker att, efter vi stänger igen på India Däck, går i samladtrupp hem till Filip Penny som firar, hemkomst, utflytt och födelsedag? Tror att det var så. Väl hemma hos Filip kommer man kunna njuta av Valles technomixar mm. När sedan grannarna börjat klaga hoppar vi (fortfarande samlad trupp) på nästa tåg till Malmö för en psykedelisk afton på kontra punkt.

Vad säger ni?

Ps. om ni inte är medlemmar på kontra punkt
så blir man det genom att skriva upp sig här
http://kontrapunktmalmo.net/members/register.php

Ps. man måste inte följa med på allt utan det går bra att komma
och gå under aftonen efter eget behag

Välkomna Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar