torsdag 25 augusti 2011

En lång, lång resa

Snart är det Gastefestivalen! Om bara två dagar och två timmar, ungefär så sparkas allting igång. Det kommer bli fullt av människor som kommer att vara fullständigt vid liv. Ingen döingar kommer att vara där. Och om de kommer, så är det antagligen också välkomna, men vi får nog ordna något där de kan hänga. De är ju känsliga, döda och luktar hemskt. Jag kommer vara där och jag peppar. Livets resa har tagit mig dit och sommaren har rest en ny koja. Det här blir något, utan att egentligen veta vad det blir, så ser jag fram emot det.
Nu beger jag mig från moderskeppet och tar mitt pick och pack till Malmö/Lund igen.

En rocknroll-låt att hålla till godo:

1 kommentar:

  1. halloj mikael.

    hoppas ni hade en sprakande fin festival. Kanske slinker förbi någon dag och kikar in ert bygge.
    annars, hör av dig om du vill prata vidare om den gungande revolutionen. slänger in mitt fiffiga nummer.

    hejs!
    Klara klaffbron
    0707179301

    SvaraRadera